Minha sacola

    Favoritar

    IMPLEMENTING E-COMMERCE STRATEGIES - A GUIDE TO CORPORATE SUCCESS AFTER THE DOT.COM BUST

    Ref:
    121689

    De: R$ 778,40Por: R$ 544,88ou X de

    Economia de R$ 233,52

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    In 'Implementing E-Commerce Strategies', Marc Epstein goes beyond the hype to focus on the practical angles of designing, executing, and successfully managing an e-commerce strategy that works for your company. Showcasing the experiences (both positive and negative) of 32 firms in a variety of industries, he demonstrates what works and what does not, and shows you how to integrate e-commerce into your company's strategy, build support systems throughout the organization, and measure the return on investment of your e-commerce initiatives.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780275984632
    Pré vendaNão
    Peso250g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas224
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2004
    Código Interno121689
    Código de barras9780275984632
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorEPSTEIN, MARC J.
    EditoraPRAEGER PUBLISHERS
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar