De: R$ 0,00Por: R$ 1.122,25ou X de
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Sinopse
One unique feature which sets this book apart from every other introduction to the basics of foodservice management its focus on customer orientation. Crucial aspects of food-service management are covered throughout from the customer's point of view - from menus, sanitation and safety, and service and dining room management to cost control and purchasing.
Mostrar mais
Ficha técnica
Especificações
ISBN | 9780471577461 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 330g |
Autor para link | RANDE WALLACE L. |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 296 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 1995 |
Código Interno | 116830 |
Código de barras | 9780471577461 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | RANDE, WALLACE L. |
Editora | JOHN WILEY |
Sob encomenda | Sim |