Minha sacola

    Favoritar

    ITSM PROCESS ASSESSMENT SUPPORTING ITIL

    Ref:
    606406

    De: R$ 1.049,93Por: R$ 734,95ou X de

    Economia de R$ 314,98

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    The key to any successful IT Service Management solution are strong, clear processes that are fit for purpose. The continual cycle of service improvements must therefore look at the existing processes and assess how effective they are within changing business requirements.

    This innovative title not only looks at fundamental process assessment, it also explains the meeting between two standards:

    ITIL: the de facto standard in IT Service Management.

    ISO/IEC 15504 Information technology - Process assessment

    Developed by CRP Henri Tudor (Public Research Centre in Luxembourg) over 7 years, this manual focuses on 10 key processes the TIPA framework can be applied with equal success to ITILv2, ITIL v3 or to the ISO/IEC 20000, it is illustrated with real-life case studies, which highlight what should be done and what should be avoided. The reader will thus learn process assessment based on genuine experiences.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9789087535643
    Pré vendaNão
    Peso242g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas217
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno606406
    Código de barras9789087535643
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorVAN HAREN PUBLISHING
    EditoraVAN HAREN PUBLISHING
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar