De: R$ 0,00Por: R$ 230,60ou X de
Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
New features include: Relevant and recent examples and citations Expanded coverage of e-commerce and database marketing New cases and problems, covering a wide range of products and organizations Marketing Research in Business sections in each chapter that focus on the real-world applications of marketing research Firm-specific and data-specific URLs connecting to the most recent information New coverage of the use of SPSS(r) in illustrating the data analysis Now available with SPSS(r) software.
Ficha Técnica
Especificações
| ISBN | 9780471363408 |
|---|---|
| Pré venda | Não |
| Peso | 1531g |
| Autor para link | SEBASTIAN LYNNE |
| Livro disponível - pronta entrega | Sim |
| Dimensões | 22.9 x 15.2 x 3 |
| Tipo item | Livro Importado |
| Número de páginas | 768 |
| Número da edição | 7ª EDIÇÃO - 2000 |
| Código Interno | 115527 |
| Código de barras | 9780471363408 |
| Acabamento | HARDCOVER |
| Autor | SEBASTIAN, LYNNE |
| Editora | JOHN WILEY |
| Sob encomenda | Não |
