Minha sacola

    MARX, DURKHEIM, WEBER: FORMATIONS OF MODERN SOCIAL THOUGHT

    Favoritar
    Ref:
    243483

    De: R$ 1.532,16Por: R$ 1.072,51ou X de

    Economia de R$ 459,65

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    This Second Edition is a thoroughly revised, expanded version of the best selling student text in classical social theory. Author Kenneth Morrison provides an authoritative, accessible undergraduate guide to the three pivotal figures in the classical tradition. Readable and stimulating, the Second Edition of Marx, Durkheim, Weber: Formations of Modern Social Thought explains the key ideas of these thinkers and situates them in their historical and philosophical contexts. This book gives students an immediate understanding of what is distinctive and relevant about these giants of sociology. With a glossary of over 150 entries, this new edition refines the material, extends the analysis, and enhances student appreciation. This text is essential reading for undergraduate students studying sociological theory in courses such as Classical Sociological Theory and Sociological Theory.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780761970569
    Pré vendaNão
    Peso536g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas480
    Número da edição2ª EDICAO - 2006
    Código Interno243483
    Código de barras9780761970569
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorMORRISON, KEN
    EditoraSAGE PUBLICATIONS
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar