Minha sacola

    MCQUAIL'S MASS COMMUNICATION THEORY

    Favoritar
    Ref:
    212925

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    The Fifth Edition of this bestselling textbook provides a comprehensive, non-technical introduction to the range of approaches to understanding mass communication. Fully revised, and with new student-friendly features, McQuail's Mass Communication Theory offers an integrated treatment of the major components of mass communication - the sender, the message, and the audience; considers all the diverse forms of mass communication in contemporary societies - television, radio, newspapers, film, music, the Internet and other forms of new media; and demonstrates how theories of mass communication relate to the broader understanding of society and culture.
    Thoroughly up-to-date, this new edition includes:
    A glossary of nearly a hundred key terms in media and communication
    Additional pedagogical features, such as break-out boxes and end of chapter summaries
    More contemporary media examples

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781412903721
    Pré vendaNão
    Peso697g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 3
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas624
    Número da edição5ª EDICAO - 2005
    Código Interno212925
    Código de barras9781412903721
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorMCQUAIL, DENIS
    EditoraSAGE PUBLICATIONS
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar