Minha sacola

    METRICS FOR IT SERVICE MANAGEMENT

    Favoritar
    Ref:
    625984

    De: R$ 995,44Por: R$ 696,81ou X de

    Economia de R$ 298,63

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    This book considers the design and implementation of metrics in service organizations using industry standard frameworks. It uses the ITIL process structure and many principles from the ITIL and ISO20000 (BS15000) as a basis.It is a general guide to the use of metrics as a mechanism to control and steer IT service organizations.

    A major reason for covering this topic is that many organizations have found it very difficult to use metrics properly. This book will deal with the causes of the difficulties to implementing metrics and will present workable solutions.

    Badly designed metrics can be actively harmful to an organization's proper functioning. Producing a set of metrics that avoids the pitfalls and delivers genuine value is not easy. This book will make that task much simpler and less error prone.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9789077212691
    Pré vendaNão
    Peso300g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2006
    Código Interno625984
    Código de barras9789077212691
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorBROOKS, PETER
    EditoraVAN HAREN PUBLISHING
    Sob encomendaSim

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar