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    MODIFYING FOOD TEXTURE - VOL. 2 - SENSORY ANALYSIS, CONSUMER REQUIREMENTS AND PREFERENCES

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    Sinopse

    Modifying Food Texture, Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences explores texture as an important aspect of consumer food acceptance and preference, specifically addressing the food textural needs of infants, the elderly, and dysphagia patients.

    This volume covers the sensory analysis of texture-modified foods, taking an in-depth look at the product development needs of consumers and exploring the sensory analysis of food texture and the development of texture-modified foods.
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    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781782423348
    Pré vendaNão
    Peso335g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas300
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2015
    Código Interno787704
    Código de barras9781782423348
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorROSENTHAL, ANDREW J. | CHEN, JIANSHE
    EditoraWOODHEAD PUBLISHING
    Sob encomendaSim
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