Minha sacola

    Favoritar

    PROGRAMMING GAME AI BY EXAMPLE

    Ref:
    861864

    De: R$ 770,98Por: R$ 539,69ou X de

    Economia de R$ 231,29

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Programming Game AI by Example provides a comprehensive and practical introduction to the "bread and butter" AI techniques used by the game development industry, leading the reader through the process of designing, programming, and implementing intelligent agents for action games using the C++ programming language. Techniques covered include state- and goal-based behavior, inter-agent communication, individual and group steering behaviors, team AI, graph theory, search, path planning and optimization, triggers, scripting, scripted finite state machines, perceptual modeling, goal evaluation, goal arbitration, and fuzzy logic.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781556220784
    Pré vendaNão
    Peso500g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas495
    Código Interno861864
    Código de barras9781556220784
    AutorBUCKLAND, MAT
    EditoraJONES AND BARTLETT
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar