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    RESEARCH DESIGN - QUALITATIVE, QUANTITATIVE AND MIXED METHODS APPROACHS

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    Sinopse

    The Second Edition of the bestselling Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches offers a unique comparison of three key approaches to inquiry. This comparison begins with preliminary consideration of knowledge claims for all three approaches, a review of the literature, and reflections about the importance of writing and ethics in scholarly inquiry. The book also addresses the key elements of the process of research: writing an introduction; stating a purpose for the study; identifying research questions and hypotheses; using theory; defining, delimiting and stating the significance of the study; and advancing methods and procedures for data collection and analysis.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781412965576
    Pré vendaNão
    Peso330g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas296
    Número da edição3ª EDIÇÃO - 2008
    Código Interno595486
    Código de barras9781412965576
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorCRESWELL, JOHN W.
    EditoraSAGE PUBLICATIONS
    Sob encomendaNão

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