De: R$ 1.209,60Por: R$ 846,72ou X de
Economia de R$ 362,88Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Building an aesthetics of interactive systems, Salen and Zimmerman define core concepts like "play," "design," and "interactivity." They look at games through a series of eighteen "game design schemas," or conceptual frameworks, including games as systems of emergence and information, as contexts for social play, as a storytelling medium, and as sites of cultural resistance.
Written for game scholars, game developers, and interactive designers, Rules of Play is a textbook, reference book, and theoretical guide. It is the first comprehensive attempt to establish a solid theoretical framework for the emerging discipline of game design.
Ficha Técnica
Especificações
| ISBN | 9780262240451 |
|---|---|
| Pré venda | Não |
| Peso | 768g |
| Autor para link | SALEN KATIE |
| Livro disponível - pronta entrega | Não |
| Dimensões | 23 x 16 x 3 |
| Idioma | Inglês |
| Tipo item | Livro Importado |
| Número de páginas | 688 |
| Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2003 |
| Código Interno | 136107 |
| Código de barras | 9780262240451 |
| Acabamento | HARDCOVER |
| Autor | SALEN, KATIE |
| Editora | MIT PRESS |
| Sob encomenda | Sim |
