Minha sacola

    Favoritar

    SAP SERVICE AND SUPPORT - FOCUSING ON CONTINUOS CUSTOMER SATISFATION

    Ref:
    520158

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    This all-new third edition provides information on SAP's complete service portfolio - the services that support the entire life-cycle of your SAP solution. You learn everything about the full scope of support offerings including SAP Standard Support, SAP Premium Support and SAP MaxAttention, as well as the detailed maintenance strategy for your SAP solutions.The methodology and infrastructure for enhancing the value of your SAP solution is also dealt with: You get a complete overview over the SAP TCO Framework, plus detailed insights in the interaction between SAP Solution Manager and SAP Service Marketplace.
    The core section of this newest edition remains an extensive chapter loaded with practical examples. Using 12 actual customer casestudies, the authors show you how to use services and support offerings to execute new business strategies, cut project costs, or create better user experience and satisfaction - in the long term, this translates into low TCO and high ROI.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781592290895
    Pré vendaNão
    Peso339g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas304
    Número da edição3ª EDIÇÃO - 2006
    Código Interno520158
    Código de barras9781592290895
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorOSWALD, GERHARD
    EditoraSAP PRESS
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar