Minha sacola

    Favoritar

    SEMIOTICS: THE BASICS 2

    Ref:
    233467

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Building on the success of its popular predecessor, this welcome second edition provides a clear and concise introduction to the key concepts of semiotics in accessible and jargon-free language. With a reworked introduction, extended index, revised glossary, and new suggestions for further reading, this new edition also provides an increased number of updated examples, such as those relating to computer and mobile phone technology, TV, commercials and the web. Demystifying what is a complex, highly interdisciplinary field, key questions covered include:
    · What is a sign?
    · Which codes do we take for granted?
    · How can semiotics be used in textual analysis?
    · What is a text?
    A highly useful, must-have resource, Semiotics: The Basics is the ideal introductory text for those studying this growing area.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780415363754
    Pré vendaNão
    Peso400g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas320
    Número da edição1ª EDICAO - 2007
    Código Interno233467
    Código de barras9780415363754
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorCHANDLER, D.
    EditoraROUTLEDGE
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar