Minha sacola

    Favoritar

    STATISTICAL METHODS IN FOOD AND CONSUMER RESEARCH

    Ref:
    578290

    Por: R$ 525,00ou X de

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Statistical Methods in Food and Consumer Research continues to be the only book to focus solely on the statistical techniques used in sensory testing of foods, pharmaceuticals, cosmetics, and other consumer products. This new edition includes the most receent applications of statistical methods, and features significant updates as well as two new chapters. Covering the application of techniques including R-index, the Bayesian approach for sensory differences tests, and preference mapping in addition to several other methodologies, this is the comprehensive reference needed by those studying sensory evaluation and applied statistics in agriculture and biological sciences. Research professionals working with food, beverages, healthcare, cosmetics, and other related areas will find the book a valuable guide to the variety of statistical methods available.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780123737168
    Pré vendaNão
    Peso991g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas888
    Número da edição2ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno578290
    Código de barras9780123737168
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorGACULA JR., MAXIMO C. | SINGH, JASPRIT | JIAN BI | ALTAN, STAN
    EditoraACADEMIC PRESS
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar