0

Meu carrinho

    Favoritar
    STRATEGIC WRITING FOR UX
    Ref:
    892748

    Por: R$ 305,92ou X de

    Comprar

    Sinopse

    When you depend on users to perform specific actions—like buying tickets, playing a game, or riding public transit—well-placed words are most effective. But how do you choose the right words? And how do you know if they work? With this practical book, you’ll learn how to write strategically for UX, using tools to build foundational pieces for UI text and UX voice strategy.

    UX content strategist Torrey Podmajersky provides strategies for converting, engaging, supporting, and re-attracting users. You’ll use frameworks and patterns for content, methods to measure the content’s effectiveness, and processes to create the collaboration necessary for success. You’ll also structure your voice throughout so that the brand is easily recognizable to its audience.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781492049395
    Pré vendaNão
    Peso300g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas194
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2019
    Código Interno892748
    Código de barras9781492049395
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorPODMAJERSKY, TORREY
    EditoraO'REILLY MEDIA
    Sob encomendaSim

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar