Minha sacola

    Favoritar

    TEACHING TO TRANSGRESS - EDUCATION AS THE PRACTICE OF FREEDON

    Ref:
    583805

    De: R$ 445,32Por: R$ 311,72ou X de

    Economia de R$ 133,60

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    In this book, bell hooks, one of America's leading black intellectuals, shares her philosophy of the classroom, offering ideas about teaching that fundamentally rethink democratic participation. Hooks advocates the process of teaching students to think critically and raises many concerns central to the field of critical pedagogy, linking them to feminist thought. In the process, these essays face squarely the problems of teachers who do not want to teach, of students who do not want to learn, of racism and sexism in the classroom, and of the gift of freedom that is, for hooks, the teacher's most important goal.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780415908085
    Pré vendaNão
    Peso241g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas216
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 1994
    Código Interno583805
    Código de barras9780415908085
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorHOOKS, BELL
    EditoraROUTLEDGE
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar