Minha sacola

    Favoritar

    TEN PRINCIPLES FOR GOOD DESIGN - DIETER RAMS

    Ref:
    989907

    De: R$ 407,93Por: R$ 285,55ou X de

    Economia de R$ 122,38

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    New in paperback, this book presents Dieter Rams aesthetic philosophy through highlights from a forty-year career designing iconic consumer products that enhance our daily lives. For decades, anyone who cared about product design looked to the Braun label when choosing their appliances, radios, and other consumer items. Dieter Rams, the guiding force behind the Braun look, breaks down his design principles and processes in this elegant new paperback edition. Enumerating each of his ten principles such as good design is innovative ; good design is aesthetic ; good design is useful , etc., this bestselling book presents one hundred items that embody these guidelines. Taken together, the images and texts offer the most comprehensive overview of Dieter Rams work to date and will serve as both a reference and an inspiration for anyone interested in how and why good design matters.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9783791387321
    Pré vendaNão
    Peso516g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões29.77 x 21.36 x 2.67
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas416
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2021
    Código Interno989907
    Código de barras9783791387321
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorJONG, CEES W. DE
    EditoraPRESTEL PUBLISHING
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar