0

Meu carrinho

    Favoritar
    THEORY OF FUN FOR GAME DESIGN, A
    Ref:
    853536

    Por: R$ 457,47ou X de

    Comprar

    Sinopse

    Now in full color, the 10th anniversary edition of this classic book takes you deep into the influences that underlie modern video games, and examines the elements they share with traditional games such as checkers. At the heart of his exploration, veteran game designer Raph Koster takes a close look at the concept of fun and why it’s the most vital element in any game.

    Why do some games become boring quickly, while others remain fun for years? How do games serve as fundamental and powerful learning tools? Whether you’re a game developer, dedicated gamer, or curious observer, this illustrated, fully updated edition helps you understand what drives this major cultural force, and inspires you to take it further.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781449363215
    Pré vendaNão
    Peso522g
    Livro disponível - pronta entregaSim
    Dimensões23.5 x 19 x 1.4
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas279
    Número da edição2ª EDIÇÃO - 2013
    Código Interno853536
    Código de barras9781449363215
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorKOSTER, RAPH
    EditoraO'REILLY MEDIA
    Sob encomendaNão

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    SE DISPONÍVEL NO FORNECEDOR SERÁ ENTREGUE EM dias

    Mais

    O prazo de acordo com a transportadora selecionada.

    Comprar