Minha sacola

    Favoritar

    THEORY OF FUN FOR GAME DESIGN, A

    Ref:
    853536

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Now in full color, the 10th anniversary edition of this classic book takes you deep into the influences that underlie modern video games, and examines the elements they share with traditional games such as checkers. At the heart of his exploration, veteran game designer Raph Koster takes a close look at the concept of fun and why it’s the most vital element in any game.

    Why do some games become boring quickly, while others remain fun for years? How do games serve as fundamental and powerful learning tools? Whether you’re a game developer, dedicated gamer, or curious observer, this illustrated, fully updated edition helps you understand what drives this major cultural force, and inspires you to take it further.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781449363215
    Pré vendaNão
    Peso522g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23.5 x 19 x 1.4
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas279
    Número da edição2ª EDIÇÃO - 2013
    Código Interno853536
    Código de barras9781449363215
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorKOSTER, RAPH
    EditoraO'REILLY MEDIA
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar