Minha sacola

    THINKING OUTSIDE THE BOX

    Favoritar
    Ref:
    1047314

    Por: R$ 331,10ou X de

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Thinking Outside the Box brings together some of the best and most challenging scholarship about TV genres, exploring their genesis, their functions and development, and the interaction of disparate genres. The authors argue that genre is a process rather than a static category and that it signifies much about the people who produce and watch the shows. In addition to considering traditional genres such as sitcoms, soap operas, and talk shows, the contributors explore new hybrids, including reality programs, teen-oriented science fiction, and quality dramas, and examine how many of these shows have taken on a global reach. Identifying historical continuities and envisioning possible trends, this is the richest and most current study of how television genres form, operate, and change.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780813191942
    Pré vendaNão
    EditorEDGERTON, GARY R.
    Peso555g
    Editor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões22.9 x 15.2 x 2.14
    IdiomaInglês
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas378
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno1047314
    Código de barras9780813191942
    AcabamentoPAPERBACK
    EditoraUNIVERSITY PRESS OF KENTUCKY - UM LIVRO **
    Sob encomendaSim

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar