Minha sacola

    UX STRATEGY

    Favoritar
    Ref:
    772761

    De: R$ 470,27Por: R$ 329,19ou X de

    Economia de R$ 141,08

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    User experience (UX) strategy requires a careful blend of business strategy and UX design, but until now, there hasn’t been an easy-to-apply framework for executing it. This hands-on guide introduces lightweight strategy tools and techniques to help you and your team craft innovative multi-device products that people want to use.

    Whether you’re an entrepreneur, UX/UI designer, product manager, or part of an intrapreneurial team, this book teaches simple-to-advanced strategies that you can use in your work right away. Along with business cases, historical context, and real-world examples throughout, you’ll also gain different perspectives on the subject through interviews with top strategists.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781449372866
    SubtítuloHOW TO DEVISE INNOVATIVE DIGITAL PRODUTS THAT PEOPLE WANT
    Pré vendaNão
    Peso352g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1.5
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas315
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2015
    Código Interno772761
    Código de barras9781449372866
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorLEVY, JAIME
    EditoraO'REILLY MEDIA
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar