Minha sacola

    Favoritar

    VISUAL LANGUAGE

    Ref:
    179899

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Making visual images that can be understood universally is a vitally important skill for creative thinkers across the design spectrum. This book takes readers on a journey of self-discovery, revealing the channels of expression for all visual messages, whether for a narrowly targeted piece, such as a corporate brochure, or the more widely focused visual stimuli we see around us everyday in retail shops, advertisements, and in the design of our homes and offices.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9782880463885
    Pré vendaNão
    Peso179g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas160
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 1999
    Código Interno179899
    Código de barras9782880463885
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorBONNICI, PETER
    EditoraROTOVISION UK
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar