Minha sacola

    VISUAL PERCEPTION - PART 2 - PROGRESS IN BRAIN RESEARCH - VOL.155

    Favoritar
    Ref:
    626245

    Por: R$ 1.235,00ou X de

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    This book presents a collection of articles reflecting state-of-the-art research in visual perception, specifically concentrating on neural correlates of perception. Each section addresses one of the main topics in vision research today. Part 2- Fundamentals of Awareness, Multi-Sensory Integration and High-Order Perception covers topics from filling-in to visual awareness to crossmodal interactions. A variety of methodological approaches are represented, including single-neuron recordings, fMRI and optical imaging, psychophysics, eye movement characterization and computational modelling. The contributions will provide the reader with a valuable perspective on the current status of vision research, and more importantly, with critical insight into future research directions and the discoveries yet to come. Provides a detailed breakdown of the neural and psychophysical bases of Perception Presents never-before-published original discoveries Includes multiple full-color illustrations.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780444519276
    Pré vendaNão
    Peso811g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas726
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2007
    Código Interno626245
    Código de barras9780444519276
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorMARTINEZ, LUIS | MARTINEZ-CONDE, SUSANA
    EditoraELSEVIER HEALTH SCIENCES
    Sob encomendaSim

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar