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    ADVANCED DICTIONARY OF MARKETING, THE - PUTTING THEORY TO USE

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    552174

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    Sinopse

    This dictionary of marketing terms focuses on key concepts, grouped into four categories: concepts, laws, theories, and effects. Containing over 500 entries, ranging in length and depth, the book will be the ideal reference guide for practitioners, MBA students, and those taking professional marketing qualifications.
    Example entries include:
    Balanced Scorecard; Sagacity Segmentation; Value-based Marketing; Law of Comparative Advantage; Law of Diminishing Returns; Engel's Law; Moore's Law; Agency Theory; Game Theory; Motivation Theory; Theory X; Theory Y; Acquiesence Response Set; Anchoring Effect; Experience Curve Effect; Halo Effect; Substitution Effect.
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    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780199286003
    Pré vendaNão
    Peso698g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas625
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2008
    Código Interno552174
    Código de barras9780199286003
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorDACKO, SCOTT
    EditoraOXFORD UK
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