Minha sacola

    Favoritar

    CALL CENTER HANDBOOK, THE - 5TH EDITION

    Ref:
    221999

    De: R$ 1.026,52Por: R$ 718,56ou X de

    Economia de R$ 307,96

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Need to know how to buy a phone switch for your call center? How to measure the productivity of agents? And, how to choose from two cities that both want your center? No problem. 'The Call Center Handbook' is a complete guide to starting, running, and improving your call center. Establish and operate an efficient call center with this authoritative guide that covers everything from choosing the best site and buying the right equipment to managing agents, monitoring productivity, and enhancing customer relationships.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781578203055
    Pré vendaNão
    Peso300g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Código Interno221999
    Código de barras9781578203055
    AutorDAWSON, KEITH
    EditoraCMP BOOKS
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar