Minha sacola

    Favoritar

    CASE B2B BRANDING, THE

    Ref:
    527941

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    The Case For B2B Branding: Pulling Away From The Business-to-Business Pack takes an in-depth look at more than 20 companies with enviable branding track records, allowing you to learn from industry's best. It also delivers an effective seven-step process for developing a strong brand in the business-to-business segment. While competition increases, product differences are fading. Backed by relevant examples and intriguing case histories,this book illustrates the need for branding to be a fundamental business strategy. This thought-provoking, case-filled book is packed with practical insights, illustrations, tips, and tools you can immediately put into action to create stronger, more valuable brands.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780324398656
    Pré vendaNão
    Peso179g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas160
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2005
    Código Interno527941
    Código de barras9780324398656
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorLAMONS, BOB
    EditoraSOUTH-WESTERN PUBLISHING
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar