Minha sacola

    Favoritar

    COMPETING FOR THE FUTURE

    Ref:
    562348

    De: R$ 251,53Por: R$ 176,07ou X de

    Economia de R$ 75,46

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    New competitive realities have ruptured industry boundaries, overthrown much of standard management practice, and rendered conventional models of strategy and growth obsolete. In their stead have come the powerful ideas and methodologies of Gary Hamel and C.K. Prahalad, whose much-revered thinking has already engendered a new language of strategy. In this book, they develop a coherent model for how today's executives can identify and accomplish no less than heroic goals in tomorrow's marketplace. Their masterful blueprint addresses how executives can ease the tension between competing today and clearing a path toward leadership in the future.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780875847160
    Pré vendaNão
    Peso399g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas357
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 1996
    Código Interno562348
    Código de barras9780875847160
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorHAMEL, GARY | PRAHALAD, C. K.
    EditoraHARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar