Minha sacola

    Favoritar

    COMPETING THROUGH COMPETENCES

    Ref:
    41148

    De: R$ 1.190,94Por: R$ 833,66ou X de

    Economia de R$ 357,28

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    This book helps the reader to understand organisation’s potential, its capabilities and limitations, so when new challenges appear, he will know how to manage your resources effectively to take advantage of them. It will show how to build a more sustainable competitive advantage by revealing the techniques that underlie your firm’s strategy, and explain how to improve and manage these resources to reinforce strengths and ameliorate the weaknesses. Written for managers of small to medium sized businesses and industry consultants, this book also forms part of a three-volume set covering business strategy, performance, and competencies. A CD included with the book provides much supporting material.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780521750301
    Pré vendaNão
    Peso267g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas178
    Número da edição1ª Edição - 2002
    Código Interno41148
    Código de barras9780521750301
    AcabamentoBROCHURA C/ CD-ROM
    AutorMILLS, JOHN | PLATTS, KEN | BOURNE, MIKE | RICHARDS, HUW
    EditoraCAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar