De: R$ 548,64Por: R$ 384,05ou X de
Economia de R$ 164,59Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
In this practical and relevant guide, you'll learn how to: Identify problems with your content and persuade your bosses it's worth the time and resources to do it right; Make sense of your business environment and understand your audience; Get stakeholders aligned on business goals and user needs; Set your content strategy and decide how to measure success; Create, maintain, and govern on-strategy content.
You'll learn to control your content-and not have it control you.
Ficha Técnica
Especificações
| ISBN | 9780134105109 |
|---|---|
| Subtítulo | METHODS, GUIDELINES, AND TEMPLATES FOR GETTING CONTENT RIGHT |
| Pré venda | Não |
| Peso | 322g |
| Autor para link | CASEY MEGHAN |
| Livro disponível - pronta entrega | Não |
| Dimensões | 23 x 16 x 1.4 |
| Idioma | Inglês |
| Tipo item | Livro Importado |
| Número de páginas | 288 |
| Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2015 |
| Código Interno | 800663 |
| Código de barras | 9780134105109 |
| Acabamento | PAPERBACK |
| Autor | CASEY, MEGHAN |
| Editora | NEW RIDERS PUBLISHING |
| Sob encomenda | Sim |
