Minha sacola

    Favoritar

    CUSTOMER OBSESSION - HOW TO ACQUIRE, RETAIN AND GROW CUSTOMERS

    Ref:
    545625

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    'Customer Obsession' is an invaluable hands-on guide to the next generation of customer relationship marketing. Abaetê de Azevedo and Ricardo Pomeranz, top leaders at the world-renowned direct marketing agency Rapp Collins, reveal how businesses of any size can develop a global strategy that embraces today's empowered consumers and encourages the development of meaningful, profitable relationships with them. Sharing insider details from Rapp Collins's breakthrough methodology, the authors providethe tools to implement the next level of relationship marketing, enabling you to pinpoint the unique value of every customer and specific direct marketing techniques for winning them over.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780071497046
    Pré vendaNão
    Peso268g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas240
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2008
    Código Interno545625
    Código de barras9780071497046
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorAZEVEDO, ABAETE DE | POMERANZ, RICARDO
    EditoraMCGRAW-HILL
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar