Minha sacola

    Favoritar

    CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - GETTING IT RIGHT!

    Ref:
    561010

    Por: R$ 110,00ou X de

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    This book presents a complete, step-by-step blueprint for designing, implementing, and managing a successful CRM program. The former Director of HP's enterprise-wide CRM initiative shows how to identify the elements of CRM most crucial to your organization, then implement infrastructure to deliver on your key priorities, whatever they are. Through real-world case studies drawing on her extensive experience as a CRM leader and consultant, Judith W. Kincaid addresses both the managerial and technical challenges of CRM. Kincaid's authoritative process examples and detailed templates make it easier to get started - and get results.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780130352118
    Pré vendaNão
    Peso572g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas512
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2002
    Código Interno561010
    Código de barras9780130352118
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorKINCAID
    EditoraPRENTICE HALL
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar