Minha sacola

    Favoritar

    DATA MINING AND MARKET INTELLIGENCE FOR OPTIMAL MARKETING RETURNS

    Ref:
    534579

    Por: R$ 154,30ou X de

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    The authors present a practical and highly informative perspective on the elements that are crucial to the success of a marketing campaign. Unlike books that are either too theoretical to be of practical use to practitioners, or too soft to serve as solid and measurable implementation guidelines, this book focuses on the integration of established quantitative techniques into real life case studies that are immediately relevant to marketing practitioners.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780750682343
    Pré vendaNão
    Peso313g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas280
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2008
    Código Interno534579
    Código de barras9780750682343
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorCHIU, SUSAN | TAVELLA, DOMINGO
    EditoraBUTTERWORTH-HEINEMANN **
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar