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    DESIGN AND MARKETING OF NEW PRODUCTS

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    Sinopse

    A complete and practical, how-to exploration of each step in the strategy, opportunity identification, design, testing, launch, and profit-management stages of new-product development. Revision of over 75% of the book ... offers a managerial focus - with an emphasis on understanding the issues and solving the problems by implementing a variety if state-of-the-art methods and perspectives ... integrates marketing, R&D, production engineering, and financial aspects of new product design and marketing ... uses real-world examples to illustrate issues and solutions.
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    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780132015677
    Pré vendaNão
    Peso748g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas670
    Número da edição2ª EDIÇÃO - 1993
    Código Interno2096
    Código de barras9780132015677
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorURBAN / HAUSER
    EditoraPRENTICE HALL
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