Minha sacola

    Favoritar

    DIRECT AND INTERACTIVE MARKETING

    Ref:
    149538

    De: R$ 775,54Por: R$ 542,88ou X de

    Economia de R$ 232,66

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    This textbook offers a comprehensive review of the principles of direct, database, and interactive marketing. Designed to accompany undergraduate and post-experience courses in this discipline, the text has been structured to reflect each of the stages that would commonly be encountered in the creation of an interactive marketing plan. It provides a consideration of both customer acquisition and customer development and a detailed examination of the research and analytical techniques employed in making marketing decisions.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780198782537
    Pré vendaNão
    Peso540g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas484
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2001
    Código Interno149538
    Código de barras9780198782537
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorSARGEANT, ADRIAN
    EditoraOXFORD UK
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar