Minha sacola

    Favoritar

    FALL OF ADVERTISING AND THE RISE OF PR, THE

    Ref:
    556420

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Bestselling authors and world-renowned marketing strategists Al and Laura Ries usher in the new era of public relations. Today's major brands are born with publicity, not advertising. A closer look at the history of the most successful modern brands shows this to be true. In fact, an astonishing number of brands, including Palm, Starbucks, the Body Shop, Wal-Mart, Red Bull and Zara have been built with virtually no advertising. Using in-depth case histories of successful PR campaigns coupled with those of unsuccessful advertising campaigns, 'The Fall of Advertising' provides valuable ideas for marketers.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780060081997
    Pré vendaNão
    Peso357g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas320
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2004
    Código Interno556420
    Código de barras9780060081997
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorRIES, AL
    EditoraHARPER USA
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar