FINANCIAL LEADERSHIP FOR THE ARTS - SUSTAINABLE STRATEGIES FOR CREATIVE ORGANIZATIONS
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Sinopse
Written by two experts in public affairs and nonprofit leadership with deep experience in teaching and fiscal management, this book provides guidance that will be immediately applicable to arts leaders' work, helping them continue to excel in their creative endeavors--and not only keep the house lights on, but thrive.
Ficha Técnica
Especificações
| ISBN | 9781469678788 |
|---|---|
| Pré venda | Não |
| Peso | 440g |
| Autor para link | CHARLES CLEOPATRA,SLOAN MARGARET F. |
| Livro disponível - pronta entrega | Não |
| Dimensões | 1.63 x 15.6 x 23.39 |
| Idioma | Inglês |
| Tipo item | Livro Importado |
| Número de páginas | 284 |
| Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2024 |
| Código Interno | 1187672 |
| Código de barras | 9781469678788 |
| Acabamento | PAPERBACK |
| Autor | CHARLES, CLEOPATRA | SLOAN, MARGARET F. |
| Editora | UNIVERSITY OF NORTH CAROLINA PRESS |
| Sob encomenda | Sim |
