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    GENERATION ZALPHA

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    Sinopse

    Generational thinking is not a science, but a reliable framework for successful marketing, communications, and product strategy. This book describes how marketing is evolving for the demographic group Generation Y, born between 2010 - the year when the iPad and Instagram were launched - and 2025. This book examines the impact of technology and digitisation on the brains and development of this generation, the world s future consumers. With examples and insight, it shows how young entrepreneurs and influencers use new media to promote their interests and associated brand preferences to their peers and to the world.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9789401463799
    SubtítuloCONNECTING WITH THE NEXT MICRO-GENERATION
    Pré vendaNão
    Peso310g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões0.9 x 13.5 x 21.5
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas143
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2024
    Código Interno1166702
    Código de barras9789401463799
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorLEYTS, MAARTEN
    EditoraLANNOO PUBLISHERS *
    Sob encomendaSim

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