Minha sacola

    Favoritar

    HANDBOOK OF MARKETING RESEARCH, THE: ISSUES, MISUSES, AND FUTURE ADVANCES

    Ref:
    247740

    De: R$ 3.348,92Por: R$ 2.344,24ou X de

    Economia de R$ 1.004,68

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    The Handbook of Marketing Research: Uses, Misuses, and Future Advances comprehensively explores the approaches for delivering market insights for fact-based decision making in a market-oriented firm. Divided into four parts, the Handbook addresses (1) the different nuances of delivering insights; (2) quantitative, qualitative, and online data gathering techniques; (3) basic and advanced data analysis methods; and (4) the substantial marketing issues that clients are interested in resolving through marketing research.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781412909976
    Pré vendaNão
    Peso804g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas720
    Número da edição1ª EDICAO - 2006
    Código Interno247740
    Código de barras9781412909976
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorGROVER, RAJIV | VRIENS, MARCO
    EditoraSAGE PUBLICATIONS
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar