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Sinopse
Each of the four parts of this book concentrates on a specific area of strategy and management. Within these sections, leading international scholars provide historical overviews of the key strands delineating the "topography" of their particular themes, address the central problems and approaches which have characterized these, critically assess the state and quality of current theory and knowledge, and set out agendas for future theoretical and empirical development.
The resulting volume is a unique overview of the inputs and dynamics that shape the core ideas and practices of strategy and management.
Ficha técnica
Especificações
ISBN | 9781412921213 |
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Pré venda | Não |
Peso | 607g |
Autor para link | WHITTINGTON RICHARD,PETTIGREW ANDREW M.,THOMAS HOWARD |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 544 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2001 |
Código Interno | 614266 |
Código de barras | 9781412921213 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | WHITTINGTON, RICHARD | PETTIGREW, ANDREW M. | THOMAS, HOWARD |
Editora | SAGE PUBLICATIONS |
Sob encomenda | Sim |