Minha sacola

    Favoritar

    HOOKED

    Ref:
    810505

    De: R$ 247,62Por: R$ 173,33ou X de

    Economia de R$ 74,29

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Why do some products capture widespread attention while others flop? What makes us engage with certain products out of sheer habit? Is there a pattern underlying how technologies hook us?
    Nir Eyal answers these questions (and many more) by explaining the Hook Model—a four-step process embedded into the products of many successful companies to subtly encourage customer behavior. Through consecutive “hook cycles,” these products reach their ultimate goal of bringing users back again and again without depending on costly advertising or aggressive messaging.
    Hooked is based on Eyal’s years of research, consulting, and practical experience. He wrote the book he wished had been available to him as a start-up founder—not abstract theory, but a how-to guide for building better products. Hooked is written for product managers, designers, marketers, start-up founders, and anyone who seeks to understand how products influence our behavior.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781591847786
    SubtítuloHOW TO BUILD HABIT-FORMING PRODUCTS
    Pré vendaNão
    Peso286g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1.2
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas256
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2014
    Código Interno810505
    Código de barras9781591847786
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorEYAL, NIR
    EditoraPORTFOLIO PRESS
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar