0

Meu carrinho

    Favoritar

    HOW CUSTOMERS THINK - ESSENTIAL INSIGHTS INTO THE MIND OF THE MARKET

    Ref:
    562289

    Por: R$ 294,00ou X de

    Comprar

    Sinopse

    Zaltman (business administration, Harvard Business School) draws upon such diverse disciplines as business theory, literary analysis, cognitive science, and sociology to explain how customers make buying decisions. Aimed at marketing professionals, the text describes ways to develop research questions that speak to the unconscious brain, accurately measure consumer reactions to marketing stimuli, and instill meaningful metaphoric images in brand communications.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781578518265
    Pré vendaNão
    Peso393g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas352
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2003
    Código Interno562289
    Código de barras9781578518265
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorZALTMAN, GERALD
    EditoraHARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS
    Sob encomendaSim

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar