Minha sacola

    Favoritar

    INNOVATOR'S DILEMMA, THE

    Ref:
    212328

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    In this revolutionary bestseller, Harvard professor Clayton M. Christensen says outstanding companies can do everything right and still lose their market leadership, or worse, disappear completely. And he not only proves what he says, he tells others how to avoid a similar fate. Focusing on 'disruptive technology' of the Honda Supercub, Intel's 8088 processor, and the hydraulic excavator, Christensen shows why most companies miss 'the next great wave'. Whether in electronics or retailing, a successful company with established products will get pushed aside unless managers know when to abandon traditional business practices. Using the lessons of successes and failures from leading companies, 'The Innovator's Dilemma' presents a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780060521998
    Pré vendaNão
    Peso357g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas320
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2003
    Código Interno212328
    Código de barras9780060521998
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorCHRISTENSEN, CLAYTON M.
    EditoraHARPER USA
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar