Minha sacola

    Favoritar

    INTERACTIVE STATISTICS

    Ref:
    2190

    Por: R$ 309,80ou X de

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    This workbook encourages hands-on exploration of statistical concepts so that users take an active part in the learning process. Statistical concepts are presented economically and immediately reinforced with activities that make the concepts clear and vivid. Chapter topics cover how to make a decision with statistics, producing data, observational studies and experiments, summarizing data graphically, summarizing data numerically, using models to make decisions, how to measure uncertainty with probability, sampling distributions: measuring the accuracy of sample results, making decisions about a population proportion with confidence, making decisions about a population mean with confidence, comparing two treatments, comparing many treatments, relationships between quantitative variables, and analysis of count data. For individuals who want to learn statistics.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780132310369
    Pré vendaNão
    Peso755g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas676
    Número da edição1ª EDICAO - 1999
    Código Interno2190
    Código de barras9780132310369
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorALIAGA, MARTHA | GUNDERSON, BRENDA
    EditoraPRENTICE HALL BRASIL
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar