Minha sacola

    Favoritar

    INTERNATIONAL MARKETING (COM CD-ROM)

    Ref:
    508404

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    'International Marketing' is a comprehensive textbook specially designed to meet the requirements of MBA students specializing in marketing. Users will find this book highly useful for its coverage of the theoretical foundations, decision-making processes for international markets, strategies for products, brands, pricing, and trade logistics, and the policy framework, procedures and documentation for export marketing and promotion-explained through caselets, diagrams, flowcharts and numerous examples from the Indian context.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780195671230
    Pré vendaNão
    Peso853g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas764
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2005
    Código Interno508404
    Código de barras9780195671230
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorJOSHI, RAKESH MOHAN
    EditoraOXFORD USA
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar