Minha sacola

    Favoritar

    IT'S NOT ABOUT THE COFFES - LESSONS ON PUTTING PEOPLE FIRST FROM A LIFE AT STARBUCKS

    Ref:
    576221

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    During his many years as a senior executive at Starbucks, Howard Behar helped establish the Starbucks culture, which stresses people over profits. He coached hundreds of leaders at every level and helped the company grow into a world-renowned brand.Now he reveals the ten principles that guided his leadership—and not one of them is about coffee. Behar shows that if you think of your staff as people (not labor costs) they will achieve amazing results. He discusses the importance of building trust, telling hard truths, thinking independently, and more. And he shares inside stories of key turning points for Starbucks, as it fought to hang on to its culture while growing exponentially.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781591842729
    Pré vendaNão
    Peso232g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas208
    Número da edição1ª EDIÇÃO - OUTUBRO 2009
    Código Interno576221
    Código de barras9781591842729
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorBEHAR, HOWARD
    EditoraPENGUIN USA
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar