Minha sacola

    LESS CONTACT, MORE IMPACT

    Favoritar
    Ref:
    1167567

    De: R$ 638,40Por: R$ 446,88ou X de

    Economia de R$ 191,52

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Customers today demand a highly personalized and unique purchasing experience: they require expert guidance in a purchasing process that is relevant and efficient from start to finish. Less Contact, More Impact explores the dynamics of corporate sales today and in the future as a function of trust and cooperation. The RIO model developed by Belgium-based Blinc Sales Institute marks the evolution of a new era in which genuine contact between client and salesperson is crucial to meeting the challenges of customer expectations. The goal of this book is to guide sales in the digital age in order to achieve maximum personal impact, better results, and consistent customer satisfaction in a minimum amount of time.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9789401473422
    SubtítuloHOW TO WIN BUYERS’ TRUST IN A TURBULENT DIGITAL WORLD
    Pré vendaNão
    Peso430g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas160
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2021
    Código Interno1167567
    Código de barras9789401473422
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorROEF, JOCHEN | DE GEYTER, JOZEFIEN | BOOM, CAROLIEN
    EditoraLANNOO PUBLISHERS *
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar