Minha sacola

    LOYALTY EFFECT, THE - THE HIDDEN FORCE BEHIND GROWTH, PROFITS, AND LASTING VALUE

    Favoritar
    Ref:
    562288

    De: R$ 295,68Por: R$ 206,98ou X de

    Economia de R$ 88,70

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    'The Loyalty Effect' shows why companies that ignore these skyrocketing defections face a dismal future of low growth, weak profits, and shortened life expectancy. Reichheld demonstrates the power of loyalty-based management as a highly profitable alternative to the economics of perpetual churn. He makes a powerful economic case for loyalty-and takes you through the numbers to prove it. His startling conclusion: Even a small improvement in customer retention can double profits in your company. 'The Loyalty Effect' will change the way you think about loyalty, profits, and the nature of business.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781578516872
    Pré vendaNão
    Peso361g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas323
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2001
    Código Interno562288
    Código de barras9781578516872
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorREICHHELD, FREDERICK | TEAL, THOMAS
    EditoraHARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar