Minha sacola

    Favoritar

    MANAGING CUSTOMERS AS INVESTMENTS - THE STRATEGIC VALUE OF CUSTOMERS IN THE LONG RUN

    Ref:
    543749

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    For courses in customer relationship management, consumer behavior, organizational theory, marketing strategy, and customer service.   Through practical examples and case studies, Gupta links 'customer lifetime value' to overall business value and makes this useful to senior managers. Learn a rigorous yet simple approach to estimating the lifetime value of customers -- and using that information for both tactical and strategic management decision-making.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780131428959
    Pré vendaNão
    Peso250g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas224
    Código Interno543749
    Código de barras9780131428959
    AutorGUPTA, SUNIL | LEHMANN, ANDREAS C.
    EditoraWHARTON PUBLISHERS
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar