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Sinopse
The book offers readers an overview of the entire market research process from asking market research questions to collecting and analyzing data by means of quantitative methods. It is engaging, hands-on, and includes many practical examples, tips, and suggestions that help readers apply and interpret quantitative methods, such as regression, factor, and cluster analysis. These methods help researchers provide companies with useful insights.
Ficha Técnica
Especificações
| ISBN | 9789811052170 |
|---|---|
| Subtítulo | THE PROCESS, DATA, AND METHODS USING STATA |
| Pré venda | Não |
| Peso | 839g |
| Autor para link | MOOI ERIK,SARSTEDT MARKO,MOOI-RECI IRMA |
| Livro disponível - pronta entrega | Não |
| Dimensões | 23.6 x 16.5 x 2.3 |
| Idioma | Inglês |
| Tipo item | Livro Importado |
| Número de páginas | 416 |
| Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2018 |
| Código Interno | 908382 |
| Código de barras | 9789811052170 |
| Acabamento | HARDCOVER |
| Autor | MOOI, ERIK | SARSTEDT, MARKO | MOOI-RECI, IRMA |
| Editora | SPRINGER * |
| Sob encomenda | Sim |
