De: R$ 1.064,00Por: R$ 744,80ou X de
Economia de R$ 319,20Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Discover the essentials of modern marketing with Marketing: Reinventing the Basics. As digital revolutions reshape consumer behaviour, this book revisits core marketing principles like SAVE and the Customer Journey. It offers a fresh perspective on how these frameworks have evolved, providing practical tools for building effective marketing plans. Perfect for educators and aspiring marketers seeking real-world skills in a dynamic, digital-driven market.
Ficha Técnica
Especificações
| ISBN | 9789020934052 |
|---|---|
| Subtítulo | REINVENTING THE BASICS |
| Pré venda | Não |
| Peso | 310g |
| Autor para link | NOWÉ IGOR |
| Livro disponível - pronta entrega | Não |
| Dimensões | 1.4 x 17 x 24 |
| Idioma | Inglês |
| Tipo item | Livro Importado |
| Número de páginas | 210 |
| Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2025 |
| Código Interno | 1167856 |
| Código de barras | 9789020934052 |
| Acabamento | PAPERBACK |
| Autor | NOWÉ, IGOR |
| Editora | LANNOO PUBLISHERS * |
| Sob encomenda | Sim |
