MARKETING METRICS - 50+ METRICS EVERY EXECUTIVE SHOULD MASTER
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543754
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Sinopse
For students taking courses in Marketing Research and Marketing Management. Marketing Metrics shows how to maximize effectiveness and ensure accountability for every dime spent on Marketing. This definitive guide to state of the art marketing metrics creates a "dashboard" that shows exactly how to get the most for all money spent on all marketing goals.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780131873704 |
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Pré venda | Não |
Peso | 429g |
Autor para link | FARRIS PAUL W. |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 384 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2006 |
Código Interno | 543754 |
Código de barras | 9780131873704 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | FARRIS, PAUL W. |
Editora | WHARTON PUBLISHERS |
Sob encomenda | Não |