0

Meu carrinho

    Favoritar

    MARKETING METRICS - 50+ METRICS EVERY EXECUTIVE SHOULD MASTER

    Ref:
    543754

    Sinopse

    For students taking courses in Marketing Research and Marketing Management.   Marketing Metrics shows how to maximize effectiveness and ensure accountability for every dime spent on Marketing.  This definitive guide to state of the art marketing metrics creates a "dashboard" that shows exactly how to get the most for all money spent on all marketing goals.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780131873704
    Pré vendaNão
    Peso429g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas384
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2006
    Código Interno543754
    Código de barras9780131873704
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorFARRIS, PAUL W.
    EditoraWHARTON PUBLISHERS
    Sob encomendaNão

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar